Предмети по годинама
  • Српски језик и књижевност
  • Енглески језик
  • Историја
  • Музичка уметност
  • Физичко васпитање
  • Математика
  • Рачунарство и информатика
  • Географија
  • Физика
  • Хемија
  • Биологија
  • Историја уметности
  • Теорија форме
  • Цртање и сликање
  • Фотографија
  • Верска настава / Грађанско васпитање
  • Српски језик и књижевност
  • Енглески језик
  • Историја
  • Физичко васпитање
  • Математика
  • Физика
  • Историја уметности
  • Цртање и сликање
  • Писмо
  • Нацртна геометрија
  • Техничко цртање
  • Обликовање
  • Познавање материјала
  • Моделовање
  • Верска настава / Грађанско васпитање
  • Српски језик и књижевност
  • Енглески језик
  • Математика
  • Социологија
  • Психологија
  • Физичко васпитање
  • Историја уметности
  • Цртање и сликање
  • Перспектива
  • Пројектовање
  • Обликовање
  • Грађевинске конструкције
  • Радионички рад
  • Верска настава / Грађанско васпитање
  • Српски језик и књижевност
  • Енглески језик
  • Математика
  • Филозофија
  • Физичко васпитање
  • Устав и права грађана
  • Историја уметности
  • Цртање и сликање
  • Теорија дизајна
  • Стилски ентеријер
  • Пројектовање
  • Обликовање
  • Грађевинске конструкције
  • Радионички рад
  • Верска настава / Грађанско васпитање
  • Предматурска пракса

Техничар дизајна ентеријера и индустријских производа

ОБРАЗОВНИ ПРОФИЛ

На смеру Техничар дизајна ентеријера и индустријских производа ученици стичу елементарна знања о ликовном решавању ентеријера и моделовања индустријских производа изучавањем предмета: теорија дизајна, перспектива, стилски ентеријер, познавање материјала, пројектовање, обликовање, нацртна геометрија, грађевинске конструкције…

Радионички рад је интензиван у трећој и четвртој години, тако да по завршетку средње школе ученици су оспособљени да пројектују: намештај (столице, столови, плакари…), производе за широку потрошњу (чаше, тањири, лампе…) и комплетне ентеријере (апартмани, станови, банке, хотели, ресторани… ).

Практичним радом, ученици се упознају са технологијом обраде појединих врста материјала и стичу знања о руковању алатом и поступцима завршне обраде који се најчешће јављају код реализације модела.

Школовање се може наставити на факултетима ликовних и примењених уметности, архитектонским, грађевинским факултетима.

Уколико ученици не желе да наставе своје школовање могу се запослити у фабрикама намештаја, столарским радионицама, салонима ексклузивног увозног намештаја…

Галерија