Предмети по годинама
  • Српски језик и књижевност
  • Енглески језик
  • Историја
  • Музичка уметност
  • Физичко васпитање
  • Математика
  • Рачунарство и информатика
  • Географија
  • Физика
  • Хемија
  • Биологија
  • Историја уметности
  • Теорија форме
  • Цртање и сликање
  • Вајање
  • Писмо, лепо писање са калиграфијом и орнаментиком
  • Материјали и технике
  • Практичан рад
  • Верска настава / Грађанско васпитање
  • Српски језик и књижевност
  • Енглески језик
  • Историја
  • Музичка уметност
  • Физичко васпитање
  • Математика
  • Физика
  • Хемија
  • Устав и права грађана
  • Историја уметности
  • Цртање и сликање
  • Вајање
  • Писмо, лепо писање са калиграфијом и орнаментиком
  • Материјали и технике
  • Практичан рад
  • Верска настава / Грађанско васпитање
  • Српски језик и књижевност
  • Енглески језик
  • Социологија
  • Психологија
  • Музичка уметност
  • Физичко васпитање
  • Историја уметности
  • Цртање и сликање
  • Нацртна геометрија
  • Материјали и технике
  • Практичан рад
  • Верска настава / Грађанско васпитање
  • Српски језик и књижевност
  • Енглески језик
  • Филозофија
  • Музичка уметност
  • Физичко васпитање
  • Историја уметности
  • Цртање и сликање
  • Материјали и технике
  • Практичан рад
  • Верска настава / Грађанско васпитање
  • Предматурска пракса

Конзерватор културних добара

ОБРАЗОВНИ ПРОФИЛ

Сачувати или вратити сјај драгоценим старим предметима и ретким скупоценим уметничким делима је узвишен и одговоран задатак.
У оквиру наставе на овом смеру ученици се упознају пре свега са многим техникама  којима су израђена уметничка дела, да би зашли у суштину технологије и касније успешно интервенисали на њиховој заштити или отклањању оштећења. У свом раду се сусрећу са штафелајним сликарством, иконописањем, зидним сликарским техникама, папиром као материјалом, керамиком, текстилом, стаклом, дрветом, металом итд.

Поред рада на конзервацији и рестаурацији уметничких дела у оквиру стручних тимова при галеријама и музејима, на основу стечених знања и познавања техника и материјала, ученик може самостално стварати уметничка дела. Знања из области цртања, сликања, писма, иконописања, вајања, разних технологија добар су основ за то.

ИНФОРМАТОР – Конзерватор културних добара

Галерија